Ogłoszenie o naborze wewnętrznym nr 1/2014
OGŁOSZENIE O NABORZE WEWNĘTRZNYM Nr 1/2014
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
referenta do spraw ewidencji i obiegu dokumentów jawnych Jednoosobowego Stanowiska
do spraw Prezydialnych
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji V w Sosnowcu
ul. Kościuszkowców 47
41 – 215 Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Przyjmowanie, rozdział korespondencji i przesyłek oraz ich ewidencjonowanie w rejestrach elektronicznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych.
Wysyłanie korespondencji i przesyłek jawnych za pośrednictwem operatora pocztowego
lub poczty elektronicznej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych.
Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów jawnych, w celu przekazania ich do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji.
Redagowanie krótkich pism, w celu wsparcia bieżącej pracy Komendanta komisariatu Policji.
Prowadzenie pomocniczych ewidencji i rejestrów, w celu dostarczenia aktualnej informacji
oraz wsparcia bieżącej pracy Komendanta komisariatu Policji.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa w systemie jednozmianowym wykonywana w pomieszczeniu usytuowanym
na parterze budynku,
wysiłek fizyczny,
praca w szczególnych warunkach.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
oświetlenie naturalne i sztuczne,
wymuszona pozycja ciała,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
wykształcenie: średnie,
doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67
z późn. zm.),
znajomość przepisów Zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia
11 września.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 16, poz. 95),
znajomość obsługi komputera,
umiejętność obsługi pakietów biurowych „Office”.
wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe,
2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym charakterze w resorcie spraw wewnętrznych,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność.
Wynagrodzenie:
mnożnik 0,897
wynagrodzenie zasadnicze 1680,83 zł miesięcznie.
Wymagane dokumenty:
formularz aplikacyjny Część A
(do pobrania ze strony - http://bip.sosnowiec.kmp.policja.gov.pl - zakładka praca
w korpusie służby cywilnej – nabór wewnętrzny).
Termin składania dokumentów:
31.01.2014 r.
Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Piłsudskiego 2
41-200 Sosnowiec
Inne informacje:
Poszczególne kandydatury zostaną rozpatrzone zgodnie z procedurą określoną w Rozdziale III Decyzji Nr 79/2013 Komendanta Miejskiego Policji z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Sosnowcu (decyzja zamieszczona w BIP KMP w Sosnowcu - zakładka praca w korpusie służby cywilnej),
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia
KMP w Sosnowcu lub przesłać na adres kadry@sosnowiec.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie,
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-13-78 lub 296-13-73.