Ponowne wykorzystanie informacji
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
8 grudnia 2021 roku weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 roku o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
ul. Janowskiego 16, 41-200 Sosnowiec
fax 47 85 212 44
e-mail: komendant@sosnowiec.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Wzór wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
Data publikacji 09.12.2021 12:51(doc 26 KB)Wzór wniosku o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego