Ogłoszenie o naborze wewnętrznym nr 4/2013
OGŁOSZENIE O NABORZE WEWNĘTRZNYM Nr 4/2013
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw ewidencji i obiegu dokumentów jawnych w Zespole Prezydialnym
w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
ul. Piłsudskiego 2
41 – 200 Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
przyjmowanie, rozdział korespondencji i przesyłek oraz ich ewidencjonowanie w rejestrach elektronicznych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych,
wysyłanie korespondencji i przesyłek jawnych i niejawnych za pośrednictwem poczty elektronicznej, operatora pocztowego oraz Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
obsługiwanie „Wyszukiwarki Aktów Prawnych” znajdującej się na stronie intranetowej Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach, w celu dostarczenia aktualnej informacji
o obowiązujących przepisach organów administracji publicznej.
przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów jawnych w celu przekazania
ich do składnicy akt Komendy.
Warunki pracy:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
praca biurowa w systemie jednozmianowym wykonywana w pomieszczeniu usytuowanym
na I piętrze budynku,
wysiłek fizyczny.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
oświetlenie naturalne i sztuczne,
wymuszona pozycja ciała,
praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, brak windy, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
*znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
*w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
*w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67
z późn. zm.),
*znajomość przepisów Zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia
11 września.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 16, poz. 95),
*znajomość obsługi komputera,
*umiejętność obsługi pakietów biurowych „Office”.
wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe,
2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym charakterze w resorcie spraw wewnętrznych,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE,
umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność.
Wynagrodzenie:
mnożnik 0,854
wynagrodzenie zasadnicze 1600,26 zł miesięcznie.
Wymagane dokumenty:
formularz aplikacyjny Część A
(do pobrania ze strony - http://bip.sosnowiec.kmp.policja.gov.pl - zakładka praca
w korpusie służby cywilnej – nabór wewnętrzny).
Termin składania dokumentów:
16.12.2013 r.
Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Piłsudskiego 2
41-200 Sosnowiec
Inne informacje:
Poszczególne kandydatury zostaną rozpatrzone zgodnie z procedurą określoną w Rozdziale III Decyzji Nr 79/2013 Komendanta Miejskiego Policji z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Sosnowcu (decyzja zamieszczona w BIP KMP w Sosnowcu - zakładka praca w korpusie służby cywilnej),
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia
KMP w Sosnowcu lub przesłać na adres kadry@sosnowiec.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie,
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-13-78 lub 296-13-73.