Ogłoszenie o naborze wewnętrznym nr 4/2014
OGŁOSZENIE O NABORZE WEWNĘTRZNYM Nr 4/2014
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektor do spraw ewidencji i obiegu dokumentów niejawnych Jednoosobowego Stanowiska do spraw Przetwarzania Materiałów Niejawnych
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komisariat Policji II w Sosnowcu
ul. Żeromskiego 1
41 – 200 Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie w urządzeniach ewidencyjnych, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, w celu zapewnienia ich właściwego obiegu,
- dokonywanie i odnotowywanie w urządzeniach ewidencyjnych oraz na dokumentach, wobec których zniesiono lub zmieniono przyznaną klauzulę tajności zmian nadanej klauzuli tajności,
- w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
- weryfikowanie i sprawdzanie poprawności sporządzonych dokumentów oraz ich zwracanie wykonawcom w celu uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają określonych przepisami wymogów, w celu zapewnienia prawidłowego sposobu przetwarzania informacji niejawnych,
- rozliczenie wszystkich pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz sporządzanie w razie potrzeby wykazów dokumentów pobranych przez funkcjonariuszy lub pracowników, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym,
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów niejawnych ostatecznie zakończonych, w celu przekazania ich do składnicy akt lub wybrakowania,
- realizowanie czynności związanych z obowiązkiem rozliczenia się funkcjonariuszy lub pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego/pracy, przeniesienia lub delegowania do innej jednostki/komórki organizacyjnej albo do służby lub pracy poza Policją, w celu zapewnienia zgodności stanu ewidencyjnego dokumentów niejawnych ze stanem faktycznym.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca administracyjno – biurowa związana z prowadzeniem ewidencji oraz obiegu dokumentów niejawnych, w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, niszczarka dokumentów. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komisariatu Policji
II w Sosnowcu. Zagrożenie naciskami grup przestępczych.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy
Stanowisko pracy usytuowane jest na I piętrze budynku Komisariatu Policji II w Sosnowcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e:
wykształcenie: średnie,
doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej.
pozostałe wymagania niezbędne:
znajomość przepisów Zarządzenia Nr 2020 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu organizacji i funkcjonowania kancelarii tajnych
i innych niż kancelaria tajna komórek organizacyjnych odpowiedzialnych za przetwarzanie materiałów niejawnych, sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych oraz doboru
i stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego informacji niejawnych w Policji (Dz. Urz. KGP z 2011 r., Nr 1, poz. 5 z późn. zm.),
znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r.
w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności (Dz. U.
Nr 288, poz. 1692).
wymagania dodatkowe:
wykształcenie wyższe,
2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym charakterze w resorcie spraw wewnętrznych,
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE,
umiejętność oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności,
rzetelność,
komunikatywność.
Wynagrodzenie:
mnożnik 0,897
wynagrodzenie zasadnicze 1680,83 zł miesięcznie.
Wymagane dokumenty:
formularz aplikacyjny Część A
(do pobrania ze strony - http://bip.sosnowiec.kmp.policja.gov.pl - zakładka praca
w korpusie służby cywilnej – nabór wewnętrzny).
Termin składania dokumentów:
25.08.2014 r.
Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Piłsudskiego 2
41-200 Sosnowiec
Inne informacje:
Poszczególne kandydatury zostaną rozpatrzone zgodnie z procedurą określoną w Rozdziale III Decyzji Nr 79/2013 Komendanta Miejskiego Policji z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej
w Komendzie Miejskiej Policji w Sosnowcu (decyzja zamieszczona w BIP KMP w Sosnowcu - zakładka praca w korpusie służby cywilnej),
Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia
KMP w Sosnowcu lub przesłać na adres kadry@sosnowiec.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie,
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-13-78 lub 296-13-73