Ogłoszenie o naborze wewnętrznym nr 2/2014 - Ogłoszenia - Komenda Miejska Policji w Sosnowcu

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o naborze wewnętrznym nr 2/2014

 

OGŁOSZENIE O NABORZE WEWNĘTRZNYM Nr 2/2014

 

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów na stanowisko:

 

referenta do spraw obsługi kancelaryjno – biurowej i obsługi kadrowej Zespołu Kadr i Szkolenia

 

Wymiar etatu: 1,0

 

Liczba stanowisk pracy: 1

 

Miejsce wykonywania pracy:

 

Komenda Miejska Policji
ul. Piłsudskiego 2
41 – 200 Sosnowiec

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie, rozdział, oraz ich ewidencjonowanie w rejestrach elektronicznych korespondencji i przesyłek, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych,
  • Wysyłanie korespondencji i przesyłek za pośrednictwem operatora pocztowego
    lub poczty elektronicznej, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych,
  • Sporządzanie w programie komputerowym „PŁATNIK” dokumenty w zakresie zgłoszeń, zmian
    i wyrejestrowań z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych policjantów i pracowników w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej,
  • Prowadzenie ewidencji urlopów pracowników i policjantów Zespołu, kierownictwa Komendy
    i podległych jednostek organizacyjnych w celu zgodnej z przepisami realizacji uprawnień pracowniczych oraz praw i obowiązków wynikających ze stosunku służbowego funkcjonariuszy,
  • Wystawianie i ewidencjonowanie skierowań na badania profilaktyczne i komisyjne w celu terminowej realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów,
  • Przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów jawnych, w celu przekazania ich do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca biurowa w systemie jednozmianowym wykonywana w pomieszczeniu usytuowanym
    na wysokim parterze budynku.

Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • wymuszona pozycja ciała,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • budynek nie jest wyposażony w podjazdy dla osób niepełnosprawnych, brak toalet przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

 

n i e z b ę d n e:

 

  • wykształcenie: średnie,
  • doświadczenie: 1 rok w administracji publicznej.

 

 

 

 

pozostałe wymagania niezbędne:

 

  • znajomość przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.
    w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji
    w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67
    z późn. zm.),
  • znajomość przepisów Zarządzenia Nr 920 Komendanta Głównego Policji z dnia
    11 września.2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. Urz. KGP Nr 16, poz. 95),
  • umiejętność obsługi programu komputerowego „PŁATNIK” w zakresie zgłoszeń, zmian
    i wyrejestrowań z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych.

 

wymagania dodatkowe:

 

  • 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowiskach w komórkach kadrowych,
  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
  • umiejętność obsługi pakietów biurowych „Office”,
  • komunikatywność,
  • umiejętność pracy w zespole.

Wynagrodzenie:

  • mnożnik 0,897
  • wynagrodzenie zasadnicze 1680,83 zł miesięcznie.

Wymagane dokumenty:

  • formularz aplikacyjny Część A

(do pobrania ze strony - http://bip.sosnowiec.kmp.policja.gov.pl - zakładka praca
w korpusie służby cywilnej – nabór wewnętrzny).

Termin składania dokumentów:

11.04.2014 r.

Miejsce składania lub przesyłania dokumentów:

Komenda Miejska Policji

Zespół Kadr i Szkolenia

ul. Piłsudskiego 2

41-200 Sosnowiec

 

Inne informacje:

  • Poszczególne kandydatury zostaną rozpatrzone zgodnie z procedurą określoną w Rozdziale III Decyzji Nr 79/2013 Komendanta Miejskiego Policji z dnia 20 czerwca 2013 r. w sprawie przeprowadzania naboru kandydatów na wolne stanowiska pracy do korpusu służby cywilnej
    w Komendzie Miejskiej Policji w Sosnowcu (decyzja zamieszczona w BIP KMP w Sosnowcu -  zakładka praca w korpusie służby cywilnej),

 

  • Osoby zainteresowane podjęciem pracy winny złożyć w Zespole Kadr i Szkolenia
    KMP w Sosnowcu lub przesłać na adres kadry@sosnowiec.ka.policja.gov.pl wymagane dokumenty w podanym wyżej terminie,

 

  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (32) 296-13-78 lub 296-13-73.

Metryczka

Data publikacji : 02.04.2014
Data modyfikacji : 18.04.2014
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Sylwia Łabaj
Osoba udostępniająca informację:
Sylwia Łabaj
Osoba modyfikująca informację:
Sylwia Łabaj
do góry